نوشته شده توسط : نازی

ایده کادو تولد مهمترین بخش برای خرید هدیه است که چه چیزی باید کادو تولد بخریم که بتونیم طرف مقابل رو خوشحال کنیم. ما هم دقیق در همین مقاله میخواهیم بهترین ایده های ممکن برای خرید کادو رو خدمتتون معرفی کنیم. اگر شما هم بدنبال ایده برای کادو تولد هستید بهتون پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندید.

آنچه در این مقاله میخوانید: پنهان
1 کادو تولد چی بخرم؟
2 کالای دیجیتال
2.1 مچ بند و ساعت هوشمند
2.2 هدفون و هندزفری
2.3 هدست واقعیت مجازی
3 ایده برای کادو تولد از دسته بندی اکسسوری
3.1 گردنبند
3.2 دستبند
3.3 کیف
4 دسته بندی زیبایی و سلامت
4.1 ماساژور
4.2 مسواک برقی
4.3 ماشین اصلاح
4.4 آلبوم عکس
4.5 ماگ
5 کلا آخر
کادو تولد چی بخرم؟
سوالی مهمی که وقتی تولد دوستان و آشنایان سر میرسه هیچ جوابی برای آن پیدا نمی کنیم و ایده های ذهنمون ته میکشه

:: بازدید از این مطلب : 87

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

کاربردهای مصرف پارافین که کمتر کسی می داند

وقتی اسم پارافین می آید تنها چیزی که به ذهن مان می رسد این است که با آن شمع درست می شود. شاید با خودتان بگویید خب پارافین چه کاربرد دیگر می تواند به جز شمع سازی داشته باشد؟! علیرغم تصورتان از پارافین خیلی استفاده ها می شود کرد حتی به عنوان یک وسیله درمانی آرایشی. در ادامه با کاربردهای مصرف پارافین آشنا شویم.

 

نگهداری از مربا

مرباهای خانگی شکر کمتری دارند و مواد نگهدارنده ندارند به همین خاطر ممکن است زود خراب شوند یا کپک بزنند. بنابراین باید طوری از آن ها نگهداری کنیم که در معرض هوا نباشند.

 

در این مورد فقط از موم زنبور عسل استفاده کنید.

موم را ذوب کنید.

 

به آرامی موم ذوب شده را روی مربا بریزید و بطری را بچرخانید تا مطمئن شوید که موم به همه قسمت های بطری رسیده است.

 

کاربردهای پارافین, کاربرد جالب پارافین

موم زنبور عسل را ذوب کنید و به آرامی روی سطح همه مربا بریزید

 

روان کردن کشوها

کشوهای چوبی بعد از مدتی سخت باز و بسته می شوند. برای روان کردن کشوها فقط کافی است مقداری شمع به لبه های کشو بزنید.

 

کاربرد پارافین,کارایی پارافین

برای روان کردن کشوها مقداری شمع به لبه های کشو بزنید

 

روان کردن در و پنجره

در و پنجره ها نیز بعد از مدتی سفت باز و بسته می شوند برای رفع مشکل مقداری شمع روی لولاها بزنید.

 

کاربرد موم, کاربردهای جالب موم

برای روان کردن در و پنجره مقداری شمع روی لولاها بزنید

 

روان شدن زیپ لباس

اگر زیپ لباس تان سخت باز و بسته می شود پارافین بهترین راه حل است.

زیپ را تمیز کنید.

 

یک عدد شمع را برداشته و از بالا تا پایین به زیپ بزنید.

شاید لازم باشد این کار را چند مرتبه تکرار کنید.

 

روان کردن کشوها با شمع,نحوه روان کردن زیپ با شمع

اگر زیپ لباس تان سخت باز و بسته می شود از پارافین استفاده کنید

 

استفاده از شمع روی پاروی برف روبی

برف ها معمولا روی پاروی برف روبی می چسبند و کار را سخت تر می کنند. برای جلوگیری از این مشکل فقط کافی مقداری پارافین به پارو بزنید.

 

کاربرد جالب پارافین, آشنایی با کاربردهای پارافین

مقداری پارافین به پارو بزنید تا برف ها به پارو نچسبند

 

نگهداری از تخته گوشت چوبی

تخته گوشت دائم در آشپزخانه استفاده می شود. برای شستشوی راحت تر تخته های چوبی از موم استفاده کنید.

از موم عسل استفاده کنید.

 

 

مقداری موم عسل را روی پارچه تمیزی بزنید و آن را روی تخته بمالید. چند دقیقه اجازه دهید موم جذب چوب شود. سپس موم های اضافی را از روی تخته بردارید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.

 

کارایی پارافین,کاربردهای پارافین

برای شستشوی راحت تر تخته های چوبی از موم عسل استفاده کنید

 

نرم کردن دست

روزانه از دست ها زیاد کار می کشیم و دائم در معرض آب، سرما و گرما هستند. در نتیجه دست ها خیلی زود خشک می شوند. موم می تواند دست ها را نرم و لطیف کند.

 

دست ها را داخل موم ذوب شده که حرارت کمی دارد قرار دهید. ممکن است لازم باشد این کار را چند مرتبه تکرار کنید.

 

سپس دست ها را داخل پلاستیک داخل یک دستکش پارچه ای قرار دهید.

بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه موم را از روی دست بردارید.

 

کاربردهای جالب پارافین, کاربرد موم

موم می تواند دست ها را نرم و لطیف کند

 

درمان ترک پاشنه

این روش مشابه روش قبل است.

پا را داخل موم ذوب شده که حرارت کمی دارد قرار دهید. ممکن است لازم باشد این کار را چند مرتبه تکرار کنید.

 

سپس پا را ابتدا داخل پلاستیک قرار دهید و روی آن را با حوله بپیچید.

بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه موم را از روی پا بردارید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/interesting2-uses2-paraffin.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



کارهایی که باید در اولین روز کاری شغل جدید خود انجام دهید

اولین روز کاری شغل جدیدتان احتمالا یکی از اضطراب آورترین و البته به یادماندنی ترین روزهای دوران کاری تان است. بعد از مدت ها جستجو برای کار و حضور در مصاحبه های شغلی متعدد، حالا بالاخره موفق شدید کاری را پیدا کنید. یک شروع خوب می تواند اثرات مثبتی در ادامه ی مسیر کاری تان داشته باشد. در ادامه به کارهایی می پردازیم که باید در نخستین روز کاری شغل جدید خود انجام دهید.

 

۱- کمی زودتر در محل کارتان حاضر شوید

شاید این مسأله بدیهی به نظر برسد اما حقیقت آن است که بیشتر افراد این کار را انجام نمی دهند. اگر ۵ تا ۱۰ دقیقه زودتر در محل کارتان حاضر شوید، این فرصت را پیدا می کنید تا به تدریج نسبت به محیط احساس راحتی پیدا کنید و یا اینکه می توانید در صورتی که نیاز داشته باشید بدون نگرانی از دستشویی استفاده کنید، در عین حال این زمان آنقدری زود نیست که تصور کنند بیش از اندازه هول و مشتاق هستید.

 

برای آنکه مطمئن شوید می توانید زودتر به محل کارتان برسید، زمانی که صرف آماده شدن تان و مسیر رسیدن تا محل کار می شود را در نظر بگیرید و کمی زودتر از خانه بیرون بیایید. در صورت امکان، از قبل مسیر محل کارتان را در ساعت های شلوغ امتحان کنید تا با مسیر آشنا شوید و نسبت به اتفاقات پیش بینی نشده آمادگی پیدا کنید.

 

کارهایی در اولین روز کاری, نکاتی برای اولین روز کاری

سعی کنید کمی زودتر در محل کارتان حاضر شوید

 

۲- مشتاق باشید نه از خود راضی

در ابتدا کار دشواری است که بدون بر هم زدن تعادل محیط محل کارتان، بتوانید در شغل جدید خود تأثیرگذار باشید. نباید در بدو ورودتان روال عادی محل کارتان را برهم بزنید و در عین حال هم بی اثر نباشید. در حقیقت باید سعی کنید در روز اول کاری تان میان انرژی و اشتیاق و فروتنی تان تعادل برقرار کنید تا به جای آنکه تصور کنند از خود راضی هستید متوجه شوند که تنها مشتاق یادگیری وظایف شغلی تان هستید.

 

۳- از صحبت درباره ی شغل قبلی تان پرهیز کنید

احتمالا کار دشواری است که شغل جدیدتان را با شغلی قبلی مقایسه نکنید، اما در برابر وسوسه ی انجام این کار مقاومت کنید. شاید زمانی که شروع به صحبت درباره ی شغل قبلی تان می کنید تصور کنید که ارزش های شغل جدیدتان و توانمندی های خود را نشان می دهید اما درحقیقت این خطر وجود دارد که برداشت معکوسی از صحبت هایتان شود و مثلا ممکن است تصور کنند در کار گروهی عملکرد خوبی ندارید یا هنوز در فکر شغل قبلی تان هستید. به جای مقایسه کردن، تنها در جهت تأیید شغل جدیدتان، به شباهت های آن با شغل قبلی تان اشاره کنید.

 

۴- یادداشت بردارید

از یادداشت کردن اطلاعاتی که می دانید بعداً به کارتان می آید، مثل نام افراد، پسوردها و حتی محل اتاق های مدیران یا همکاران تان، خجالت نکشید. احتمالا در روز اول کاری تان با اطلاعات بسیار زیادی مواجه می شوید که به خاطر سپردن همه ی آن ها ممکن نیست، بنابراین یادداشت کردن آن ها کمک زیادی به شما می کند. به علاوه، محققان معتقدند یادداشت کردن اطلاعات کمک می کند تا آن ها را بهتر به خاطر بسپارید.

 

اولین روز کاری,کارهای اولین روز کاری

یادداشت کردن اطلاعات کمک می کند تا آن ها را بهتر به خاطر بسپارید

 

۵- مراقب زبان بدن تان باشید

 

زبان بدن نه تنها در زمان شرکت در مصاحبه های شغلی اهمیت دارد، بلکه می تواند ابزاری ارزشمند باشد تا زمانی که شغل جدیدی را شروع می کنید برداشت ماندگاری از خود در ذهن دیگران به وجود آورید. در روز اول کاری تان آگاهانه از آن حرکاتی در زبان بدن تان استفاده کنید که شما را قدرتمند نشان می دهد، مثلا زمانی که با دیگران صحبت می کنید، اغلب لبخند بزنید و در چشم های آن ها نگاه کنید. به علاوه تمام سعی خود را کنید تا از علائم منفی در زبان بدن تان پرهیز کنید، مثل خمیازه کشیدن، اخم کردن یا گذاشتن دست ها در داخل جیب در حالت ایستاده.

 

۶- مثبت گرا باشید و علاقه نشان دهید

وقتی شغل جدیدی را شروع می کنید، در محیط کار معمولا سلسله مراتب و کارهایی وجود دارد که باید آن ها را یاد بگیرید و از آنجایی که احتمالا در روز اول کاری تان به افراد جدید زیادی معرفی می شوید، لازم است که برداشت خوبی از خودتان در ذهن دیگران به وجود آورید. یک روش کلیدی برای این منظور، نشان دادن نگرش مثبت خود به کسانی است که با آن ها در محیط کارتان مواجه می شوید.

 

شما باید خود را مشتاق و علاقمند به صحبت های آن ها نشان دهید، بنابراین سؤال بپرسید، یادداشت بردارید و خود را متعهد نشان دهید در عین حال که نظر خود را هم بیان می کنید. اما تعادل را رعایت کنید؛ اگر بیش از اندازه سؤال بپرسید یا خودتان را بیش از حد مشتاق نشان دهید، ممکن است نتیجه ی عکس بدهد. در حقیقت، وقتی بیش از اندازه خود را علاقمند نشان می دهید، تنها انرژی خود را هدر می دهید چون از نظر دیگران این علاقه اجباری و غیر واقعی به نظر می رسد.

 

۷- از شبکه های اجتماعی دوری کنید

امروزه برخی از ما در عمل بیشتر زندگی خود را در فضای اینترنت به اشتراک می گذاریم. اگر چه روز اول کاری تان با احساسات مختلفی مثل نگرانی، اضطراب، شادی و حتی کسالت همراه است، اما باید در برابر وسوسه ی به اشتراک گذاشتن احساسات خود و وقایع محل کارتان مقاومت کنید. شاید این توصیه بدیهی به نظر برسد اما حقیقت آن است که افراد زیادی به دلیل مشغول شدن با اینترنت در محل کار خود به دردسر افتاده اند. زمانی که می خواهید دوستان و فالوئرهایتان را در جریان شرایط شغل جدیدتان بگذارید، این احتمال را در نظر بگیرید که در آن زمان رئیس تان شما را می بیند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/first2-working-day2.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



کارهایی که باید در اولین روز کاری شغل جدید خود انجام دهید

اولین روز کاری شغل جدیدتان احتمالا یکی از اضطراب آورترین و البته به یادماندنی ترین روزهای دوران کاری تان است. بعد از مدت ها جستجو برای کار و حضور در مصاحبه های شغلی متعدد، حالا بالاخره موفق شدید کاری را پیدا کنید. یک شروع خوب می تواند اثرات مثبتی در ادامه ی مسیر کاری تان داشته باشد. در ادامه به کارهایی می پردازیم که باید در نخستین روز کاری شغل جدید خود انجام دهید.

 

۱- کمی زودتر در محل کارتان حاضر شوید

شاید این مسأله بدیهی به نظر برسد اما حقیقت آن است که بیشتر افراد این کار را انجام نمی دهند. اگر ۵ تا ۱۰ دقیقه زودتر در محل کارتان حاضر شوید، این فرصت را پیدا می کنید تا به تدریج نسبت به محیط احساس راحتی پیدا کنید و یا اینکه می توانید در صورتی که نیاز داشته باشید بدون نگرانی از دستشویی استفاده کنید، در عین حال این زمان آنقدری زود نیست که تصور کنند بیش از اندازه هول و مشتاق هستید.

 

برای آنکه مطمئن شوید می توانید زودتر به محل کارتان برسید، زمانی که صرف آماده شدن تان و مسیر رسیدن تا محل کار می شود را در نظر بگیرید و کمی زودتر از خانه بیرون بیایید. در صورت امکان، از قبل مسیر محل کارتان را در ساعت های شلوغ امتحان کنید تا با مسیر آشنا شوید و نسبت به اتفاقات پیش بینی نشده آمادگی پیدا کنید.

 

کارهایی در اولین روز کاری, نکاتی برای اولین روز کاری

سعی کنید کمی زودتر در محل کارتان حاضر شوید

 

۲- مشتاق باشید نه از خود راضی

در ابتدا کار دشواری است که بدون بر هم زدن تعادل محیط محل کارتان، بتوانید در شغل جدید خود تأثیرگذار باشید. نباید در بدو ورودتان روال عادی محل کارتان را برهم بزنید و در عین حال هم بی اثر نباشید. در حقیقت باید سعی کنید در روز اول کاری تان میان انرژی و اشتیاق و فروتنی تان تعادل برقرار کنید تا به جای آنکه تصور کنند از خود راضی هستید متوجه شوند که تنها مشتاق یادگیری وظایف شغلی تان هستید.

 

۳- از صحبت درباره ی شغل قبلی تان پرهیز کنید

احتمالا کار دشواری است که شغل جدیدتان را با شغلی قبلی مقایسه نکنید، اما در برابر وسوسه ی انجام این کار مقاومت کنید. شاید زمانی که شروع به صحبت درباره ی شغل قبلی تان می کنید تصور کنید که ارزش های شغل جدیدتان و توانمندی های خود را نشان می دهید اما درحقیقت این خطر وجود دارد که برداشت معکوسی از صحبت هایتان شود و مثلا ممکن است تصور کنند در کار گروهی عملکرد خوبی ندارید یا هنوز در فکر شغل قبلی تان هستید. به جای مقایسه کردن، تنها در جهت تأیید شغل جدیدتان، به شباهت های آن با شغل قبلی تان اشاره کنید.

 

۴- یادداشت بردارید

از یادداشت کردن اطلاعاتی که می دانید بعداً به کارتان می آید، مثل نام افراد، پسوردها و حتی محل اتاق های مدیران یا همکاران تان، خجالت نکشید. احتمالا در روز اول کاری تان با اطلاعات بسیار زیادی مواجه می شوید که به خاطر سپردن همه ی آن ها ممکن نیست، بنابراین یادداشت کردن آن ها کمک زیادی به شما می کند. به علاوه، محققان معتقدند یادداشت کردن اطلاعات کمک می کند تا آن ها را بهتر به خاطر بسپارید.

 

اولین روز کاری,کارهای اولین روز کاری

یادداشت کردن اطلاعات کمک می کند تا آن ها را بهتر به خاطر بسپارید

 

۵- مراقب زبان بدن تان باشید

 

زبان بدن نه تنها در زمان شرکت در مصاحبه های شغلی اهمیت دارد، بلکه می تواند ابزاری ارزشمند باشد تا زمانی که شغل جدیدی را شروع می کنید برداشت ماندگاری از خود در ذهن دیگران به وجود آورید. در روز اول کاری تان آگاهانه از آن حرکاتی در زبان بدن تان استفاده کنید که شما را قدرتمند نشان می دهد، مثلا زمانی که با دیگران صحبت می کنید، اغلب لبخند بزنید و در چشم های آن ها نگاه کنید. به علاوه تمام سعی خود را کنید تا از علائم منفی در زبان بدن تان پرهیز کنید، مثل خمیازه کشیدن، اخم کردن یا گذاشتن دست ها در داخل جیب در حالت ایستاده.

 

۶- مثبت گرا باشید و علاقه نشان دهید

وقتی شغل جدیدی را شروع می کنید، در محیط کار معمولا سلسله مراتب و کارهایی وجود دارد که باید آن ها را یاد بگیرید و از آنجایی که احتمالا در روز اول کاری تان به افراد جدید زیادی معرفی می شوید، لازم است که برداشت خوبی از خودتان در ذهن دیگران به وجود آورید. یک روش کلیدی برای این منظور، نشان دادن نگرش مثبت خود به کسانی است که با آن ها در محیط کارتان مواجه می شوید.

 

شما باید خود را مشتاق و علاقمند به صحبت های آن ها نشان دهید، بنابراین سؤال بپرسید، یادداشت بردارید و خود را متعهد نشان دهید در عین حال که نظر خود را هم بیان می کنید. اما تعادل را رعایت کنید؛ اگر بیش از اندازه سؤال بپرسید یا خودتان را بیش از حد مشتاق نشان دهید، ممکن است نتیجه ی عکس بدهد. در حقیقت، وقتی بیش از اندازه خود را علاقمند نشان می دهید، تنها انرژی خود را هدر می دهید چون از نظر دیگران این علاقه اجباری و غیر واقعی به نظر می رسد.

 

۷- از شبکه های اجتماعی دوری کنید

امروزه برخی از ما در عمل بیشتر زندگی خود را در فضای اینترنت به اشتراک می گذاریم. اگر چه روز اول کاری تان با احساسات مختلفی مثل نگرانی، اضطراب، شادی و حتی کسالت همراه است، اما باید در برابر وسوسه ی به اشتراک گذاشتن احساسات خود و وقایع محل کارتان مقاومت کنید. شاید این توصیه بدیهی به نظر برسد اما حقیقت آن است که افراد زیادی به دلیل مشغول شدن با اینترنت در محل کار خود به دردسر افتاده اند. زمانی که می خواهید دوستان و فالوئرهایتان را در جریان شرایط شغل جدیدتان بگذارید، این احتمال را در نظر بگیرید که در آن زمان رئیس تان شما را می بیند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/first2-working-day2.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

اگر می خواهید بر زندگی تان مسلط شوید، اولین کار آن است که برنامه ریزی اصولی داشته باشید. تمام افراد موفقی که می شناسید، با برنامه ریزی به اینجا رسیده اند. مطالب زیر را بخوانید تا با چند روش برنامه‌ ریزی برای زندگی بهتر آشنا شوید. به دست گرفتن کنترل زندگی تان، قدم بزرگی است. یاد بگیرید چگونه زندگی تان را طوری برنامه‌ ریزی کنید که بتوانید اهداف و نیازهایتان را برآورده سازید.

 

برنامه ریزی اصولی در زندگی, نکاتی برای برنامه ریزی اصولی

برنامه زندگی به شما کمک می کند زندگی تان را به شیوه دیگری ببینید

 

آهسته و با دقت جلو بروید

برنامه شما ممکن است در مسیری صاف و مستقیم پیش نرود. خیلی به ندرت پیش می‌آید که مسائل، دقیقا مطابق برنامه ریزی یا انتظارات فرد اتفاق بیفتند. زندگی، پر از پیچیدگی، پیچ و‌ خم و فرصت های جدید است. زندگی همچنین پر است از شکست، اما این بدان معنا نیست که باید تسلیم شوید. بهتر است با گام های کوچک جلو بروید و همان طور که به هدفتان نزدیک تر می شوید، از آن اقدامات و تجربیات درس بگیرید.

 

ممکن است در زندگی تان به بن بست برسید. شاید مجبور شوید به شغلتان پایان دهید، شغلی که فکر می کردید شما را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد، اما این طور نبود. فقط به یاد داشته باشید هیچ جدول ‌زمانی وجود ندارد. به پیشرفت های کوچک به سمت اهدافتان ادامه دهید و از هر بن بست و رشد جدید در زندگی تان درس بگیرید.

 

برای زندگی تان برنامه‌ بنویسید

برنامه زندگی، طرحی کتبی و رسمی است که می توانید برای برنامه‌ ریزیِ بخش های مختلفِ زندگی تان از جمله شغل، محل زندگی، افراد دوروبرتان و چگونگی گذراندن وقت، از آن استفاده کنید. نوشتن برنامه زندگی، می تواند در رسیدن به اهداف خاص یا شناسایی بخش هایی از زندگی تان که دوست دارید تغییر کنند، به شما کمک کند. برنامه زندگی به شما کمک می کند زندگی تان را به شیوه دیگری ببینید.

 

دیدن جنبه های مختلف آن روی کاغذ ممکن است به شما کمک کند ایده های تان را اولویت بندی کند و ازنو سامان بدهد. همچنین آوردن برنامه زندگی روی کاغذ به شما کمک می کند اهداف و خواسته های مشابه تان را ببینید.

 

پشتیبان داشته باشید

در هنگام تلاش برای ایجاد هرگونه تغییر در زندگی، بسیار مهم است که از سیستم پشتیبانی برخوردار باشید یا افرادی در دسترستان باشند که در صورت نیاز بتوانید از آنها کمک بگیرید. بخش مهمی از برنامه ریزی برای تغییر، آن است که بدانید هنگام بروز شرایط دشوار، برای جلب کمک و حمایت دقیقا سراغ چه کسی باید بروید. درمورد برنامه زندگی و آنچه می خواهید تغییر دهید، با افراد بسیار نزدیک تان صحبت کنید.

 

فهرستی از افرادی تهیه کنید که می دانید در صورت گرفتارشدن، می‌توانید به آنها تکیه کنید. درمورد تغییرات آتی در زندگی تان، هرقدر ممکن است، اطلاعات جمع کنید. به داستان های موفقیت سایر افراد گوش کنید. از دیگران بپرسید چه روش هایی را در برنامه ریزی زندگی و ایجاد تغییرات به کار گرفته اند و چه موانعی را پیش بینی کرده اند.

 

منابع و گام های برنامه را مشخص کنید

برای برخی تغییرات و برنامه های زندگی، به منابعی برای شروع هر مرحله نیاز خواهید داشت. ممکن است لازم باشد چند کتاب بخرید، بودجه ای تعیین کنید، مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید یا از کمک دیگران استفاده کنید. همچنین ممکن است لازم باشد مشخص کنید که چگونه بر موانع خاص غلبه می کنید. بعد از شناسایی آنچه برای شروع نیاز دارید، برنامه موردنظرتان را آغاز کنید و مرحله به مرحله پیش ببرید.

 

به عنوان مثال، اگر برنامه زندگی شما شامل سالم تر شدن است، ممکن است اولین گام، آشنایی با روش های آشپزی و غذاهای سالم تر باشد و سپس تصمیم گیری برای خوردن یک وعده سبزیجات در روز. باید به آهستگی به سمت هدف تان حرکت کنید تا از پا نیفتید و فرسوده نشوید. مثال دیگر، داشتن برنامه ای است که شما را به رژیم‌ غذایی سالم‌ هدایت می کند. برای انجام این کار، باید منابع مورد نیازتان را شناسایی کنید، مانند کتاب های تغذیه، تخصیص بودجه برای انواع مختلف مواد‌غذایی و کمک خواستن از خانواده تان، چون تغییر در مواد غذایی روی آنها نیز اثر خواهد گذاشت.

 

اوضاع را مدیریت کنید

برنامه‌ ریزی برای زندگی‌ راه خوبی برای شفاف سازی درمورد خواسته های شما و چگونگی رسیدن به آنهاست، اما اغلب اوقات، زندگی پیش بینی ناپذیر است و طبق برنامه پیش نمی‌رود. باید روی مهارت های سازگاری تان کار کنید تا بتوانید با ناراحتی مقابله کنید و به سمت اهداف تان گام بردارید. می توانید «مقابله متمرکز بر مشکل» را امتحان کنید؛ این نوع مقابله شامل توانایی نگرش بی‌طرفانه به موقعیت‌های گوناگون است.

 

 

از این راه در می یابید کدام قسمت‌ها به‌خوبی کار نمی‌کنند و سپس می‌توانید برنامه‌ای برای رفع آن مشکلات طراحی کنید. این فرآیند شامل آگاهی از گزینه ها، جمع آوری اطلاعات، کنترل وضعیت و سپس اجرای برنامه است. به‌عنوان‌مثال، اگر هنگام اجرای برنامه‌‌‌ای برای تبدیل‌شدن به فردی سالم تر، مشخص شود دیابت دارید، تصمیم می‌گیرید از مقابله متمرکز بر مشکل، برای سازگاری با موقعیت جدید استفاده کنید.

 

به این ترتیب درمورد دیابت، تغذیه و ابزارهای تست قند خون، اطلاعات لازم را کسب می‌کنید تا به شما کمک کنند به برنامه زندگی‌تان برگردید. نوع دیگری از مقابله، «مقابله متمرکز بر هیجان» است. این روش در جایی استفاده می‌شود که با اثرات عاطفی یک اتفاق برنامه‌ ریزی‌ نشده در زندگی مواجه می‌شوید.

 

به عنوان‌مثال، تشخیص دیابت قطعا باعث واکنشی احساسی می‌شود. برخورد با این احساسات ممکن است شامل این موارد باشد: صحبت‌کردن با یکی از دوستان یا اعضای خانواده، کاهش استرس به‌وسیله محدودکردن مسئولیت هایتان، و نوشتن درمورد احساساتتان برای درک بهتر آنها.

 

اهمیت تعیین اهداف را بدانید

تعیین اهداف، مهارت مهمی است که بسیاری از افراد موفق برای کمک به افزایش انگیزه‌شان، آن را به‌کار می‌گیرند. تعیین هدف، شما را قادر می‌سازد بهتر بر جزئیاتِ تکمیل یک کار تمرکز کنید و در‌عین‌حال به شما کمک می کند تمام ابزارهای موردنیاز برای به‌انجام‌رساندن هدف تان را به کار بگیرید. یکی از بهترین قسمت های تعیین و تکمیل موفق هدف، احساس افزایش اعتماد به‌ نفس و خود‌کارآمدی در هنگام دستیابی به هدف‌ است.

 

اهداف خود را واقعی کنید

چند راه وجود دارد که می‌توانید اهداف‌تان را واقعی و دست یافتنی کنید. در وهله اول، هدف‌تان را بنویسید. این، هدف را واقعی تر از زمانی می کند که فقط در سر شماست. حتما آن را مشخص کنید. اهداف تان را با زبان مثبت بیان کنید. اگر می خواهید وزن کم کنید، به‌جای گفتن «از هله هوله خوردن و چاق بودن دست بردار»، چیزی مانند این بگویید: « سالم تر غذا بخور و ۵ کیلو وزن کم کن.» اهدافتان را برحسب سطح اولویت شان مرتب کنید. اگر چندین هدف دارید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید همه چیز را با هم انجام دهید.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/planning2-principles2-life.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

عنوان این مطلب از توپ تاپ متن و عکس تبریک تولد واسه داداشم "عکس ها و متون جدید ویژه تولدت مبارک داداشی  "داداشم همیشه واسه من بهترین بوده و میخوام تولدش را به بهترین شکل ممکن تبریک بگم چه متن و چه عکسی را برای تبریک تولد داداشم انتخاب کنم؟ موضوعات (تولد داداشی"متن و عکس تبریک تولد داداش گلم"متن های امروز تولد داداش منه"تولدم داداشیمه"تولد داداش") کیفیت و زیبایی عکس هایی که جداگانه زیر هر متن همراه شده اند را خودتان قضاوت کنید؟ بنظر شما این فانتزی های زیبا یک تبریک تولد رویایی برای روز تولد داداش نخواهند بود؟ در لابه لای این تصاویر چند تصویر از کیک تولد های ناب و طراحی شده هم ویژه تبریک تولد داداشم دیده میشود که میتوانید از ان ها استفاده کنید، داداشت واست خیلی عزیزه و دوست داری تولدش را با بهترین و قشنگ ترین جملات تبیرک بگی پس حتما در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.


 

عکس نوشته تولد داداشم


از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

عکس نوشته تولد داداشمه


میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد!
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد!
…….تولد تو مــــبارک! بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد!

عکس نوشته تولد داداشیم

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

عکس نوشته تولد مبارک داداشی

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

عکس نوشته تولد داداشم

باشکوه‌ترین روز دنیا روز تولد توست و
بهترین برادر دنیا تو هستی،
تولدت مبارک برادر خوبم

عکس نوشته تولدت مبارک داداشم + جملات کوتاه و زیبا

برادر خوب و مهربانم دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 مد خیابانی چیست,تصاویری از مدهای خیابانی

مد خیابانی شامل لباس های ارزانتر و قابل خرید برای اکثریت جامعه می باشد

 

مد خیابانی چیست؟

مد خیابانی پوششی است که تصور می شود نه از استودیوها بلکه از لباس های افراد در خیابان پدید آمده است. مد خیابان معمولاً با فرهنگ جوانان در ارتباط است و بیشتر در مراکز مهم شهری مشاهده می شود. مد خیابان ژاپنی چندین حرکت همزمان بسیار متنوع همزمان را در هر زمان معین حفظ می کند. مد خیابانی به عنوان تأثیرگذارترین مد شناخته شده است.

 

مد خیابانی یک سبک خاص مد است که در اصل ناشی از فرهنگ مد انگلیس گرفته شده است. این یک رویکرد جامع برای مد است و سبک هایی را ایجاد می کند که از هم جدا شده و با مشاهدات مد اصلی تفاوت می کند.

 

سبک خیابان همیشه وجود داشته اما به پدیده قرن بیستم تبدیل شده است. اینها همچنین سلیقه هایی بود که در بین گروه های حاشیه نشین اقتصادی و حاشیه نشین، طیف وسیعی از قبایل کلانشهر سرچشمه گرفت، که قادر به ایجاد فرآیندهای جدید تولید و پخش مد هستند.

 

مد خیابان یا سبک خیابانی اکنون توسط طراحان اصلی لباس شناخته شده است و بر دنیای مد روز تأثیر می گذارد.

 

گرچه خیابان مد در سراسر جهان تحت تأثیر مد خیابان و روند پوشیدگی جوانان در آمریکا است، اما هر فرهنگی جوانان خود را دارد که می خواهند اظهارات مد خود را بیان کنند.

 

میلان

میلان می تواند نمونه خوبی از چگونگی شیوه های مد به توسعه و تجاری سازی شهر باشد. مد خیابان میلان یکی از محبوب ترین و قابل احترام در مدهای خیابانی است. دلیل چنین موفقیتی را می توان به این واقعیت پیوند داد که تعداد زیادی از مؤسسات، آژانسها و رویدادهای مهم مد در میلان واقع شده اند. عبارت capitale della moda (پایتخت مد) هنگام توصیف سبک ها، زندگی شهری، مجموعه های مد، طراحان و موارد دیگر به میلان اشاره دارد.

 

مد خیابانی,آشنایی با مد خیابانی

مدهای خیابانی میلان

 

پاریس

پاریس به ویژه یکی از مراکز معتبر مد به طور کلی و سبک خیابانی است. پاریس نمونه ای کامل برای ایجاد «نگاه شهر»، یک تصویر جمعی است. برخی از لباس های مد، ویژگی ها و سبک های زندگی تجسم شهرنشینی مشخص یک شهر است. 

 

عکس مدهای خیابانی, مهمترین شهرهای هفته مد

مد خیابانی پاریس

 

ژاپن

مد ژاپنی بسیاری از حرفه ای های مد را در غرب الهام بخش کرده است، ژاپن به تدریج در حال تبدیل شدن است کشوری که یک نیروی اصلی در زمینه مد است. امروزه مد ژاپنی هم در زیبایی شناسی مد و هم در چگونگی کسب و کار در این صنعت نقش دارد.

 

مد خیابان های ژاپنی از طراحان مشهور حرفه ای ژاپنی سرچشمه نمی گیرد، بلکه توسط دختران دبیرستانی اداره می شود که در کنترل روند مد بسیار مؤثر بوده اند. این جوانان آگاه و یا وسواس مد، به طور غیر مستقیم و مستقیم این نوع مد ژاپنی را اجرا می کنند. مد خیابان های ژاپنی در بین نهادهای مختلف مد و همچنین خرده فرهنگ های خیابانی مختلف از شبکه های اجتماعی پدیدار می شود که هر کدام با ظاهری منحصر به فرد و اصلی مشخص می شوند. این نوجوانان برای اعلام هویت نمادین و خرده فرهنگی خود، به ظاهری متمایز متکی هستند. این هویت سیاسی یا ایدئولوژیک نیست؛ این یک شیوه ابتکاری است که وابستگی گروهی آنها را تعیین می کند.

 

سبک لباس پوشیدن های جدید,سبک های لباس پوشیدن در هفته مد

مدهای خیابانی ژاپن

 

لندن

لندن به عنوان یکی از مهمترین پایتخت های مد در نظر گرفته شده است، اما برخلاف میلان و پاریس، نگاه لندن به معنای مد سلطنتی، سنت ها و فرهنگ قوی سبک خیابان نزدیک تر است.

 

لندن از طرف دیگر پیشگام در توسعه و ترویج بازارهای دست دوم بود که در مورد سایر گرایش های زیرزمینی به سبک خیابان صحبت می کند. لندن به عنوان یک شهر چند ملیتی با تمرکز بی حد و حصر در کل فرهنگ ها و سنت های آنها، به عنوان فضایی شناخته می شود که سبک خیابان نه تنها مفاهیم و مد عمومی را در بر می گیرد، بلکه به عنوان ابزاری برای بیان هویت اجتماعی و فرهنگی نیز کار می کند.

 

یکی از مهمترین دلایلی که لندن خود را به عنوان یک مرکز سبک خیابانی در اروپا ثابت کرده است این است که بازیگران مد انگلیس با توجه به رویکردهای نوآورانه به مد و همکاری با استعدادهای جوان امیدوار، بازتر و انعطاف پذیرتر به نظر می رسند. این نگرش با توجه به سبک خیابان و ترویج شیوه های مد پایدار، ذهنیت و علاقه بیشتری ایجاد می کند.

 

 

مد خیابانی چیست, تصاویری از مدهای خیابانی

مد خیابانی لندن

 

نیویورک

تمرین مدل های عکسبرداری، در جلوی فضای باز و انبارها یا فقط گرفتن عکس در خیابان، از پایتخت مد ایالات متحده آغاز شد.

 

جای شکی نیست که این شهر در رابطه با سبک خیابان نقش یکی از مهمترین مجموعه های مد را دارد. هفته مد نیویورک، مجموعه ای از رویدادهای قابل توجه نیمه سالانه، فصل ها نه تنها در ایالات متحده را تعیین می کند بلکه تأثیر زیادی در صنعت مد سایر نقاط جهان دارد. در این زمینه به نظر می رسد سبک خیابان در خارج از سالن ها نمایش داده می شود.

 

آشنایی با مد خیابانی,مدخیابانی

مد های خیابانی نیویورک

 

هند

با کپی کردن از سبک فیلم های بالیوود، سبک خیابان در هند راه افتاد. از آنجا که هندی ها همیشه شیفته مد هستند، مذهب های مختلفی به دستیابی به این سبک خیابانی کمک می کنند.

 

سبک های خیابانی هند یا لباس هایی که در جوانی به جایگاه خود می رسند. باعث می شود عرصه خاص خود در این دنیا باشند.

 

تصاویر مدهای خیابانی در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده می شوند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/mode/mode/what1-street2-fashion1.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 راهنمای انتخاب و پوشیدن کت چرم زنانه,کت چرم روی مانتو

ست کردن کت چرم زنانه

 

ایده هایی برای پوشیدن کت چرم زنانه

وقتی از کت چرم حرف می زنیم خانم های شیک پوشی به ذهن می رسند که در همه لباسی زیبا هستند. شاید شما هم خیلی وقت ها جرات پوشیدن کت چرم را ندارید یا نمی دانید با چه لباس هایی آن را ست کنید. اینجا به شما ایده هایی برای پوشیدن و انتخاب لباس چرم می دهیم.

 

دامن کوتاه باعث می شود کت چرم بیشتر حالت دخترانه به خود بگیرد. نیم بوت این ترکیب را تکمیل می کند. اگر هوا کاملا سرد است از جوراب شلواری کلفت استفاده کنید.

 

پوشیدن کت چرم برای محل کار یا جاهای رسمی کمی ریسکی است. برای اینکه در یک مراسم رسمی با کت چرمی شیک تر به نظر برسید حتما لباس خود را با کفش پاشنه بلند بپوشید.

 

یک تی شرت ساده آستین کوتاه یا بلند را داخل دامن پلیسه بگذارید. کت چرم مشکی را روی آن بپوشید و این ست لباس را با نیم بوت پاشنه دار تکمیل کنید.

 

 

استایل با کت چرم, لباس چرم زنانه
کت چرم روی مانتو, ست کت چرم با مانتو

تیپ با کت چرم

 

نکاتی برای پوشیدن کت چرم زنانه, شیوه پوشیدن کت چرم زنانه
 
اصول و نحوه پوشش کت های چرم زنانه, راهنمای انتخاب و پوشیدن کت چرم زنانه

استایل با کت چرم

 

 

لباس چرم زنانه, ست کردن کت چرم زنانه
ست کت چرم با مانتو, استایل با کت چرم

ست کت چرم با مانتو

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 شیک پوشی برای لباس های یقه اسکی,پوشش لباس های یقه اسکی

لباس های یقه اسکی خود را روی یک لباس نازک تر و بدون آستین بپوشید

 

یقه اسکی 

استفاده از یقه اسکی در فصل زمستان مرسوم است، تقریبا با همه اجزاء هماهنگی دارد و می توانید از یقه اسکی ها در زیر کت ها و بافت های تان استفاده نمایید.

 

اصولی مهم برای ست کردن یقه اسکی

لباس آستین کوتاه : لباس یقه اسکی را زیر یک لباس بدون آستین بپوشید

لباس های یقه اسکی خود را روی یک لباس نازک تر و بدون آستین بپوشید، یقه لباس دوم نیز باید طوری باشد که یقه لباس زیر آن به خوبی مشخص باشد. با پوشیدن یک یقه اسکی زیر لباسی آستین کوتاه، شخصیت تازه ای به آن ها ببخشید. ظاهر شکل گرفته و سنگین تر شما نتیجه ای باورنکردنی خواهد داشت.

 

کت بارانی برای لباس های یقه اسکی :

در کل هر چیزی که شبیه کت های بارانی و یا لباس های کابوی ها باشد، مناسب به نظر می رسد.

 

پوشیدن لباس یقه اسکی,لباس های یقه اسکی

برای میهمانی های غیررسمی یک لباس یقه اسکی خوشرنگ را با دامن همراه کنید

 

شلوارهای بلند دمپا گشاد با لباس یقه اسکی :

همه چیز وابستگی مستقیم به نسبت لباس ها دارد. شلوارهای بلند گرم با پاچه هایی شل تر می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای ست شدن با یقه اسکی ها باشند.

 

با لباس یقه اسکی دامن بلند بپوشید :

فقط کافیست امتحان کنید! این انتخاب از هر نظر منطقی است. لباس یقه اسکی را داخل دامن بگذارید، برای میهمانی های غیررسمی و دوستانه می توانید یک لباس یقه اسکی خوشرنگ و ساده را با یک دامن بلند یا متوسط همراه کنید. در این مورد رنگها را در نظر بگیرید. کفشتان را همرنگ با یکی از تکه های لباس انتخاب کنید.

 

  بیشتر بخوانید: شیک ترین ست ها با یقه اسکی

 

کت اسپرت روی یقه اسکی:

استفاده از کت اسپرت در کنار یک لباس یقه اسکی فیت، رهایی از جدی به نظر رسیدن بیشتر شما را به همراه دارد. نکته مهم در این مورد این است که می بایست از لباس های تک رنگ استفاده کنید.

 

لباس یقه اسکی را زیر سویشرت بپوشید

می توانید یک یقه اسکی از جنس نازک تر و ضد حساسیت زیر سویشرت بپوشید، اگر سویشرت شما یقه ای بازتر داشته باشد تا یقه لباستان به خوبی نمایان شود می تواند شیک تر و جذاب تر باشد.

 

تکنیک های پوشیدن لباس یقه اسکی,مهارت های پوشیدن لباس یقه اسکی

پوشیدن سویشرت یقه باز روی بلوز یقه اسکی می تواند شیک تر و جذاب تر باشد

 

یقه اسکی شیک :

 

تعجب نکنید! شما می توانید دو لباس یقه اسکی را روی هم بپوشید و در عین حال بسیار شیک شوید. تنها شرط آن است که از رنگ های متفاوت و مناسب استفاده کنید.

 

سارافون کمربند دار :

پوشیدن دو ژاکت همزمان بسیار سخت به نظر می رسد. شما می توانید از لباس های بلندی که شبیه لباسهای ژاپنی هستند استفاده کنید. زاویه خطوط در این لباس بسیار مدرن جلوه می کند.

 

سارافون با شومیز یا یقه اسکی و شلوار از ترندهای امسال است و افرادی که این استایل را دوست دارند، می توانند از مدل های پاییزی آن استفاده کنند. سارافون های پاییزی، جلوبسته است یا با قزن یا کمربند بسته می شود. 

 

استفاده از گردنبند روی لباس یقه اسکی

با انداختن یک گردنبند آویز یا چند لایه روی یک لباس یقه اسکی ساده و تک رنگ جلوه ای خاص به لباس می دهید. می توانید یک ست گوشواره هماهنگ با گردنبند نیز بیندازید و با بستن موهایتان کاری کنید تا گوشواره ها نیز خودشان را نشان دهند.

 

نحوه پوشیدن بلوز یقه اسکی,لباس های مناسب با بلوزهای یقه اسکی

برای داشتن چهره ای کلاسیک و ساده تر می توانید به راحتی لباس یقه اسکی راه راه انتخاب کنید

 

پوشش لباس های یقه اسکی,پوشیدن یقه اسکی

لباس های یقه اسکی,شیک پوشی برای لباس های یقه اسکی

لباس مجلسی یقه اسکی

 

منبع:
https://www.beytoote.com/mode/mode/wear2-turtleneck2-dresses2.html

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()